Danas naručite, četvrtak, 18. 8. dobijete!

Opći uvjeti poslovanja

Dobrodošli na web stranicu www.guavashop.hr, kojim upravlja tvrtka NextLevel, spletna prodaja, d.o.o., Usnjarska cesta 18, SI-1275 Šmartno pri Litiji, Slovenija, matični broj: 8476845000, OIB: SI24280151 (u daljnjem tekstu: tvrtka). Na ovoj web stranici javnost može pristupiti informacijama o našim proizvodima, uslugama i poslovanju općenito. Korištenjem web stranice potvrđujete da ste upoznati s Općim uvjetima poslovanja (u daljnjem tekstu: Opći uvjeti), i da ih u cijelosti razumijete i prihvaćate.

Na Općim uvjetima temelje se cjelokupni procesi rad Guavashop internetske trgovine (u daljnjem tekstu: Pružatelj). Opći uvjetu uređuju poslovni odnos između kupca i Pružatelje prava te određuju prava i obveze kupca i Pružatelja usluga.

Opći uvjeti stupaju na snagu čim uđete na web lokaciju s domenom www.guavashop.hr i vrijede na cijelom web prostoru, to znači na svim stranicama i podstranicama web stranice. Opći uvjeti koji vrijede u trenutku predaje narudžbe obvezuju kupca i Pružatelja. Kupac se prilikom narudžbe u potpunosti slaže i prihvaća Opće uvjete poslovanja.

Pružatelj se trudi da informacije na web mjestu budu točne i pravovremene, zadržavajući pravo na izmjenu sadržaja na web stranici, te promjene proizvoda, usluga, cijena i Općih uvjeta bez prethodne najave i preuzimanja odgovornosti. Sve promjene smatrat će se dijelom Općih uvjeta od trenutka objave. Također zadržava pravo povući jedan, više ili sve proizvode iz ponude te privremeno ili trajno ograničiti pristup web mjestu.

Sve tekstualne sadržaje, slike, video zapise i sve ostale materijale Pružatelj kreira, uređuje i objavljuje kako bi što bolje predstavio i opisao proizvode i usluge. Pridržavamo si pravo na pogreške ili netočnosti u sadržaju: teksta, slike, video materijala i ostalih informacija na web mjestu. Stvarni izgled i funkcionalnost proizvoda može se razlikovati od sadržaja na web mjestu.

Svi proizvodi u prodaji u provjereni i u skladu su s najvišim sigurnosnim standardima, a Pružatelj ne preuzima nikakvu odgovornost za bilo kakvu štetu uzrokovanu proizvodima kupljenim na web mjestu www.guavashop.hr.

PODACI O PODUZEĆU (REGISTAR I BROJ UPISA)

NextLevel, spletna prodaja, d.o.o.

Usnjarska cesta 18

SI-1275 Šmartno pri Litiji

Matični broj: 8476845000

OIB: SI24280151

Porezni obveznik: Da

Upis u registar: 24. 7. 2019. godine

Klasifikacija (SKD): G47.910 – Trgovina na malo putem pošte ili putem interneta

ZAKONSKI TEMELJ / KUPNJA U E-TRGOVINI GUAVASHOP

Opći uvjeti (internetske trgovine Guavashop) temelje se na važećem nacionalnom zakonodavstvu koje uređuje zaštitu potrošača, zaštitu osobnih podataka i elektroničke komunikacije i Općoj uredbi o zaštiti osobnih podataka (u daljnjem tekstu: GDPR) i sastavljeni su u skladu s gore navedenim aktima, a u obzir su uzete i preporuke Gospodarske komore Slovenije i međunarodni pravilnici za elektroničko poslovanje.

Preporučujemo da prije korištenja web stranice www.guavashop.hr, pročitate i da se u nastavku korištenja pridržavate Općih uvjeta jer oni osiguravaju održavanje profesionalnih poslovnih odnosa između Pružatelja usluga i kupca te definiraju njihova prava i obveze. Kupca i Pružatelja obvezuju Opći uvjeti koji su definirani na web stranici u trenutku kupnje (internetska narudžba). Prije konačne potvrde o kupnji određenog proizvoda, Kupac se upozorava da u potpunosti prihvati Opće uvjete i odredbe. Potvrđivanjem kupnje Kupac potvrđuje da ih razumije, prihvaća i sa se s njima u potpunosti slaže.

CIJENE

Svi proizvodi su u EUR, a PDV je uključen u cijenu. Poduzeće NextLevel, d.o.o. je u skladu s važećim propisima porezni obveznik koji je identificiran za svrhe plaćanja PDV-a. Cijene vrijede od dana objave, a trenutni cjenik do opoziva. Pridržavamo pravo promjene cjenika bez prethodne najave. Cjenici nemaju unaprijed određeno vrijeme važenja, ali trenutna cijena vrijedi kada Kupac pregleda web mjesto i u trenutku slanja narudžbe. Ukupnu cijenu za jedan ili više odabranih artikala, vrijednost PDV-a, troškove poštarine i osiguranja Kupac vidi već u košarici za kupnju, a kasnije i prilikom popunjavanja obrasca za ispunjavanje narudžbe. Kad Kupac potvrdi narudžbu, kupoprodajni ugovor između kupca i Pružatelja konačno je zaključen. Kupac se slaže s Općim uvjetima i konačnom maloprodajnom cijenom proizvoda i usluga. Time svi uvjeti plaćanja postaju obvezujući za obje strane, i Pružatelja i kupca. Nakon potvrde narudžbe, Kupac na navedenu e-mail adresu dobiva potvrdu narudžbe.

Promotivne cijene imaju unaprijed određeno razdoblje važenja, a razdoblje trajanja akcije zapisano je uz sniženu cijenu ili na prezentacijskoj stranici proizvoda.

NAČINI PLAĆANJA

Pružatelj kupcima omogućuje plaćanje proizvoda i usluga na sljedeće načine:

  • plaćanje pouzećem - kupovna cijena plaća se izravno kuriru koji dostavlja pošiljku;
  • platna ili kreditna kartica - plaćanje se obavlja putem MasterCard ili Visa kartice;
  • plaćanje prema predračunu - kupoprodajna cijena podmiruje se prijenosom na transakcijski račun Pružatelja usluge;
  • PayPal – kupovna cijena podmiruje se putem kupčevog osobnog PayPal računa.

Način plaćanja odabirete u zadnjem koraku ili na stranici košarice, gdje unosite sve potrebne podatke da biste završili kupnju. Nakon kupnje na navedenu e-mail adresu dobivate potvrdu o vašoj narudžbi, a ista je također pohranjena na poslužitelju Pružatelja usluga. Nakon završetka kupnje, potvrda o narudžbi u svakom je trenutku na raspolaganju i kupcu i Pružatelju.

TROŠKOVI POŠTARINE

Kupac je u trenutku kupnje naručenih proizvoda dužan platiti troškove poštarine, osim ako je uz proizvod izričito naglašeno da:

  • Je poštarina uključena u cijenu ili
  • Je dostava besplatna ili
  • Ako je Kupac odabrao standardnu dostavu.

 

Kupac je upoznat sa cijenom poštarine već prije završetka kupnje. Kod standardne dostave poštarina je uključena u cijenu.

DOSTAVA PROIZVODA

Koji god način odnosno metodu plaćanja ste odabrali, pošiljku vam dostavlja dostavna služba Overseas Trade Co. LTD. d.o.o. (u daljnjem tekstu Overseas). Sve podatke o dostavnoj službi vidjet ćete u e-mail poruci prilikom primitka potvrde narudžbe. Overseas usluga dostave obično se odvija prijepodne. Kućna dostava (adresa koju ste u košarici naveli za dostavu) ili Overseas paket moguća je ako pošiljku možete preuzeti u trenutku dostave. Ako je roba u zalihi, rok isporuke je 2 do 3 dana. O točnom datumu dostave Kupac će biti obaviješten putem e-maila. Ako robe nema na zalihi, Kupac će u roku od jednog (1) dana biti obaviješten o izmijenjenim uvjetima dostave. Uz dostavljenu robu priložene su sve upute i račun. Račun spremite, jer se može koristiti kao osnova za poštivanje jamstva.

Pružatelj ne preuzima nikakvu odgovornost za kašnjenje i oštećene proizvode za koje je odgovorna dostavna služba. Kupac je dužan pregledati paket odmah nakon preuzimanja i, u slučaju bilo kakve štete, odmah obavijestiti službenika dostavne službe i uz njegovu pomoć sastaviti zapisnik o reklamaciji oštećene pošiljke.

UPORABA PROIZVODA I SIGURNOSNO UPOZORENJE

Trudimo se da u ponudu uključimo samo proizvode s visokim sigurnosnim standardima kakvoće. Unatoč tome, ne može se u potpunosti isključiti mogućnost da su neki proizvodi proizvedeni s oštećenjem ili drugim nedostatkom. Trudimo se da detaljnim opisima, slikama i video sadržajem proizvode predstavimo što je moguće točnije i detaljnije ali ne možemo sa sigurnošću tvrditi da su sve informacije na web mjestu e-trgovine potpuno točne. U nekim slučajevima mogu postojati odstupanja između podataka iz prezentacije proizvoda i stvarnog stanja.

Kada pošiljku zaprimite, potrebno je pažljivo pročitati priložene upute za svaki proizvod te na temelju njih samostalno i na siguran način testirati rad i funkcije proizvoda. Kupac mora prema vlastitom nahođenju procijeniti može li proizvod uzrokovati imovinsku štetu, štetu zdravlju ili bilo koju drugu štetu. Svaki kupljeni proizvod ili proizvodi dobavljača Kupac koristi na vlastiti rizik. Ako procijenite da proizvod može biti štetan po zdravlje ili može prouzrokovati bilo kakvu drugu štetu, nemojte ga koristiti, već se odmah obratite Pružatelju. S njim se dogovorite za vraćanje proizvoda, a Pružatelj će organizirati provjeru sigurnosti proizvoda i telefonom vas obavijestiti o rezultatima provjere.

NARUČIVANJE ROBE

Narudžbe prihvaćamo putem svih naših komunikacijskih kanala (izravna kupovina putem interneta, Facebook Messenger, Instagram, chat uživo, e-pošta, narudžba putem telefona, WhatsApp, SMS…). Sve narudžbe čuvaju se u našoj evidenciji. Registracija kupca nije potrebna, jer Kupac može izvršiti kupnju kao gost. Traženi podaci za narudžbu su ime, prezime, adresa, adresa e-pošte, telefonski broj te odabrani proizvod i količina. Prije završetka kupnje, Kupac može ponovno pregledati narudžbu i izvršiti bilo koje izmjene. Ako Kupac nakon potvrde kupnje želi promijeniti ili otkazati narudžbu o istom nas još prije naše otpreme mora obavijestiti putem e-maila ili telefona.

Postupak naručivanja robe

  • Nakon pregleda ponude, Kupac odabire željeni proizvod na način da na njega klikne, a taj klik ga preusmjerava do stranice s proizvodom i njegovim opisom. Zatim odabire željenu količinu, a odabir potvrđuje klikom na gumb „Dodaj u košaricu“. Kupac u košaricu može dodati i druge proizvode i to ponavljanjem gore opisanog postupka ili pak nastaviti na odjeljak web stranice „Vaša košarica“, gdje može ukloniti proizvode ili promijeniti količinu. Klikom na gumb „Na blagajnu“ Kupac odlazi na završnu stranicu kupnje, gdje unosi i označava sve potrebne podatke. Na završnoj stranici Kupac može još jednom pregledati odabrane proizvode, njihovu količinu i konačnu maloprodajnu cijenu. Kupnju potvrđuje klikom na gumb „Pošaljite narudžbu“.
  • Kada Kupac okonča narudžbu, putem e-maila dobiva potvrdu o poslanoj narudžbi koja sadrži sve relevantne podatke o kupnji (proizvodi, količina, cijena) i dostavi. Na tom koraku kupci moraju još jednom temeljito pregledati narudžbu i prijaviti sve eventualne pogreške ili željene promjene narudžbe, i to što je prije moguće, ali najkasnije u roku od jednog (1) sata nakon primitka potvrde narudžbe. Naime, Kupac može otkazati narudžbu samo do trenutka otpreme. Poruku o otkazivanju narudžbe Kupac može poslati bilo kojim komunikacijskim kanalom, a pri tom mora navesti da je riječ o otkazivanju narudžbe, a pri tom još naznačiti ime, prezime i adresu kupca te naručeni proizvod i broj narudžbe.
  • Ako nema nikakvih ograničenja, a Kupac nije otkazao narudžbu, Pružatelj će nastaviti obradu poslanog naloga. Pružatelj će najprije provjeriti zalihe i izračunati procijenjeno vrijeme dostave za određeni proizvod ili više njih, a potom će kupca putem e-maila i SMS-a obavijestiti o potvrđenoj narudžbi i navesti predviđeno vrijeme dostave. Ako je proizvod ili više njih na zalihi, Pružatelj će putem dostavne službe kupcu pošiljku dostaviti u roku od 2 do 3 dana, a u protivnom će putem e-maila i SMS-a kupca obavijestiti o točnom roku dostave. Nakon primitka pošiljke, Kupac također dobiva i eventualne upute i račun.

Kupoprodajni ugovor

U trenutku kada Kupac potvrdi narudžbu klikom na gumb „Pošaljite narudžbu“, između Pružatelja i kupca je kupoprodajni ugovor neopozivo sklopljen. Kupac time potvrđuje i prihvaća sve uvjete kupoprodajnog ugovora, odabranu količinu i proizvode i maloprodajnu cijenu, te u cijelosti prihvaća Opće uvjete poslovanja. Od toga trenutka su svi uvjeti kupnje čvrsto određeni i vrijede za obje strane, i kupca i naručitelja. Kupoprodajni ugovor pohranjuje se u elektroničkom obliku u evidenciji Pružatelja usluge. Kupac će elektroničkim putem dobiti obavijest da je narudžba potvrđena.

ODUSTANAK OD UGOVORA

U skladu s pravom EU-a na području zaštite potrošača, kod ugovora koji su sklopljeni na daljinu ili izvan poslovnih prostorija, Kupac ima pravo da u roku od (14) dana obavijesti tvrtku da odustaje od ugovora, i to bez potrebe za obrazloženjem svoje odluke. Prije podnošenja zahtjeva za odustanak Kupac ima pravo pregledati i testirati proizvod u mjeri koja je potrebna za utvrđivanje stvarnog stanja proizvoda. Kupac mora dostaviti sve potrebne podatke (ime, prezime, broj narudžbe, datum računa, itd.) kako bi se njegov zahtjev mogao uredno razmatrati. U skladu s važećim nacionalnim zakonodavstvom, Kupac prilikom vraćanja proizvoda ne snosi druge troškove osim izravnog vraćanja robe. Kupac mora vratiti proizvod(e) u roku od trideset (30) dana od podnesenog zahtjeva za otkaz ugovora (kupnje). Pružatelj kupcu neće vratiti kupoprodajnu cijenu sve dok ne zaprimi vraćenu robu ili dok mu Kupac ne dostavi dokaz da je robu poslalo natrag. Samo fizičke osobe imaju pravo odustati od ugovora; mogućnost odustanka od ugovora ne odnosi se na pravne osobe.

Kupac koji odustane od ugovora mora neoštećeni proizvod vratiti u istoj ambalaži i količini kao i prilikom naručivanja iz internetske trgovine. Od trenutka kada odustane od ugovora, proizvod više ne smije koristiti. U slučaju oštećenja proizvoda ili ambalaže, vrijednost robe umanjuje se u skladu s važećim nacionalnim zakonodavstvom. Ako Pružatelj utvrdi da je vrijednost robe smanjena zbog ponašanja koje nije bilo potrebno za utvrđivanje karakteristika, rada i prirode robe, Kupac može biti odgovoran za smanjenu vrijednost robe. Ako je proizvod oštećen, ili ako Kupac ne vrati identičnu količinu proizvoda, Pružatelj može odbiti poziv kupca na odustanak od ugovora ili je Kupac dužan nadoknaditi štetu. Pružatelj će fotografirati svaki vraćeni proizvod, ambalažu i pošiljku kao dokaz, a slike će biti pohranjene na poslužitelju Pružatelja.

U skladu s pravom EU-a na području zaštite potrošača, Kupac mora zahtjev za otkaz ugovora podnijeti u roku od četrnaest (14) dana nakon što je došao u stvarni posjed robe. O otkazivanju ugovora Pružatelja može obavijestiti e-poštom na elektroničku adresu [email protected] ili redovnom poštom u NextLevel, d.o.o., Usnjarska cesta 18, SI-1275 Šmartno pri Litiji, Slovenija. Smatra se da su obavijest o raskidu ugovora i pošiljka s proizvodom pravodobno poslani, ako Kupac pošiljku preda u propisanom roku. Teret dokazivanja za ostvarivanje prava na pravovremeni odustanak od ugovora iz navedenog članka snosi Kupac.

Obrazac za raskid ugovora (kupnje) možete pronaći ovdje. Popunjeni obrazac uvelike će olakšati cijeli postupak i ponuđaču i kupcu, pa vas stoga molimo da nam zahtjev za raskid ugovora, u obliku obrasca, pošaljete redovnom ili elektroničkom poštom.

Kada Kupac podnese zahtjev za odustanak od ugovora, a sukladno pravu EU-a na području zaštite potrošača, Pružatelj mu mora vratiti kupoprodajnu cijenu najkasnije u roku od četrnaest (14) dana od primitka zahtjeva za odustanak ili primitka pošiljke s vraćenim proizvodom. Cjelokupna kupoprodajna cijena će kupcu biti vraćena istim načinom plaćanja koji je Kupac koristio u trenutku kupnje, osim u slučajevima kada Kupac bezuvjetno zahtijeva povrat kupoprodajne cijene putem drugog načina plaćanja i ako uslijed toga Kupac ne snosi nikakve troškove. Kupac nema pravo na naknadu dodatnih troškova koji su nastali zato što je Kupac odabrao drugu vrstu dostave koja za Pružatelja nije najpovoljnija u pogledu cijena, odnosno Nije standardna vrsta dostave od strane poduzeća.

U slučaju odustajanja od ugovora, kada je potrošač kao način plaćanja odabrao plaćanje pouzećem u gotovini ili kreditnom ili platnom karticom, povrat sredstava se vrši bankovnim prijenosom. U tu svrhu su poduzeću NextLevel, d.o.o. potrebni podaci o potrošačevom bankovnom računu koje potrošač može poslati redovitom, preporučenom ili elektroničkom poštom. U slučaju da se podaci o bankovnom računu ne ustupe unatoč nekoliko podsjetnika, poduzeće NextLevel, d.o.o. zadržava pravo izdavanja bona u vrijednosti koja odgovara vrijednosti vraćene robe.

Reklamaciju će Pružatelj odbiti, ako prilikom pregleda proizvoda Pružatelj utvrdi da je proizvod neispravan i da ne radi zbog neprimjerene i nepravilne uporabe koja nije bila nužna za utvrđivanje stvarne prirode, rada i karakteristika proizvoda. Kupcu također mogu nastati dodatni troškovi ponovne dostave proizvoda, ako ga Kupac ponovo želi preuzeti.

U skladu s EU potrošačkim zakonodavstvom, zadržavamo pravo odbiti povrat određene robe. To je roba higijenske prirode koja se prodaje u zapečaćenoj ambalaži, a odnosi se na otvaranje pakiranja nakon primitka od strane kupca. U skladu s tim, takva nam se roba mora poslati u svom originalnom i zapečaćenom pakiranju na daljnju inspekciju. Nakon primitka i pregleda takve robe obradit ćemo zahtjev kupca u skladu s važećim odredbama koje se primjenjuju na ovom području.

Ako Pružatelj nije u potpunosti ispunio svoje obveze koje prema važećem zakonodavstvu vrijede za ugovore sklopljene na daljinu ili izvan poslovnih prostora, rok za odustanak od ugovora iznosi tri (3) mjeseca. Za dostavu robe ovaj rok počinje teći od dana kada je Kupac primio robu, a za obavljanje usluga od dana sklapanja ugovora. Istekom tog roka prestaje pravo potrošača za odustajanje od ugovora.

Roba se može vratiti samo na daljinu odnosno putem dostavne službe, dok fizička predaja proizvoda na adresi Pružatelja nije moguća.

U skladu s pravom EU-a na području zaštite potrošača, ako poduzeće odustane od ugovora, onda isto mora vratiti sva izvršena plaćanja što je prije moguće, a najkasnije u roku od četrnaest (14) dana nakon primitka obavijesti o odustanku od ugovora. U skladu s pravom EU-a na području zaštite potrošača, potrošač u svezi s otkazivanjem ugovora snosi samo troškove vraćanja robe, osim ako te troškove snosi poduzeće ili ako poduzeće nije potrošača prethodno obavijestilo da će morati snositi taj trošak.

STVARNA GREŠKA I OSTVARIVANJE REKLAMACIJE

U skladu s važećim nacionalnim zakonodavstvom i zakonodavstvom EU-a, Pružatelj Kupcu mora robu izručiti u skladu s ugovorom, a Pružatelj je također odgovoran za stvarne i pravne greške svojeg ispunjenja.

Greška je stvarna:

  • ako predmet nema karakteristike potrebne za njegovu normalnu uporabu ili za promet;
  • ako predmet nema karakteristike potrebne za posebnu vrstu uporabu za koju ga Kupac kupuje, a što je prodavatelju bilo poznato ili što mu je moralo biti poznato;
  • ako je prodavač dostavio stvar koja ne odgovara uzorku ili modelu, osim ako je uzorak ili model prikazan samo radi obavijesti.

Prikladnost robe za uobičajenu uporabu ocjenjuje se s aspekta uobičajene robe iste vrste ili s aspekta bilo kakvih izjava prodavatelja o karakteristikama robe koje je dao prodavatelj ili proizvođač, posebno putem oglašavanja, predstavljanja proizvoda ili navodima koji se nalaze na samoj robi.

Za odgovornost za stvarne i pravne greške primjenjuju se odredbe zakona kojim se uređuju obvezni odnosi, osim ako važećim nacionalnim zakonodavstvom i zakonodavstvom EU nije drugačije određeno.

Ako je tako predviđeno nacionalnim zakonodavstvom, Kupac može ostvarivati svoja prava na osnovi značajnog nedostatka, ako o nedostatku obavijesti Pružatelja u roku od dva mjeseca od datuma kada je grešku otkrio. Kupac Pružatelju mora omogućiti da pregleda predmet, a Kupac u obavijesti o grešci mora precizno opisati nedostatak. Kupac može Pružatelju osobno dostaviti obavijest o grešci, a Pružatelj mu pri tom mora izdati relevantnu potvrdu, ili pak obavijest poslati na sjedište poduzeća u kojem je stvar kupljena, odnosno predstavniku Pružatelja s kojim je sklopio ugovor.

Ako je tako predviđeno nacionalnim zakonodavstvom, Pružatelj ne odgovara za stvarne greške na robi :

  • koje su se pojavile nakon dvije godine od izručenja proizvoda;
  • koje su se pojavile nakon godinu dana od izručenja proizvoda, ako je predmet ugovora između Pružatelja i kupca rabljeni proizvod.

 

Smatra se da je greška na stvari postojala u trenutku izručenja, ako se ista pojavi u roku od šest mjeseci nakon izručenja.

Ako to predviđa nacionalno zakonodavstvo, Kupac koji je uredno obavijestio prodavatelja o grešci ima pravo od Pružatelja zatražiti:

  • da ukloni grešku na proizvodu ili
  • da vrati dio plaćenog iznosa u razmjeru s greškom ili
  • da proizvod s greškom zamijeni novim besprijekornim proizvodom ili
  • da vrati plaćani iznos.

Ako to predviđa nacionalno zakonodavstvo, Kupac u svakom slučaju ima i pravo da od prodavatelja zahtijeva naknadu štete, a posebno nadoknadu troškova materijala, rezervnih dijelova, rada, prijenosa i transporta proizvoda koji nastanu zbog ispunjenja obveze prodavatelja u svezi s vraćanjem robe, a na koje Kupac ima pravo prema važećem zakonu. Prava kupca prestaju u roku od dvije godine nakon dana kada je Pružatelja obavijestio o stvarnoj grešci.

Obrazac za prijavu stvarne greške možete pronaći ovdje.

JAMSTVO

U skladu s pravom EU-a, troškove za materijal, rezervne dijelove, rad, prijenos i prijevoz proizvoda koji nastanu prilikom uklanjanja greški ili zamjene proizvoda novim proizvodom tijekom trajanja jamstva, plaća Pružatelj. Kupac će možda morati pokriti troškove slanja proizvoda Pružatelju ako isti zahtijeva pregled proizvoda kako bi se utvrdilo je li greška zbog koje Kupac ostvaruje pravo na jamstvo, postojala već u trenutku kupnje.

Za proizvode, koji imaju jamstvo, priložen je jamstveni list ili je jamstvo navedeno na računu. U slučaju da proizvod ne radi ili prestane raditi u jamstvenom roku, Kupac može ostvariti prava iz jamstva. Kupac može ostvarivati prava iz jamstva slijedeći upute na jamstvenom listu i uz predočenje računa. U skladu s važećim zakonom, Kupac prilikom kupnje određenih proizvoda (električnih uređaja) dobiva jednogodišnje jamstvo, a pri tom kod nekih proizvoda i uz doplatu ovo jamstvo može produžiti na dvije godine. Ako jamstvo nije priloženo ili ako na računu nema podataka o jamstvu, proizvod nema jamstvo ili u tom trenutku nema podataka o jamstvu.

Ispunjavanje odredaba uvjeta jamstva je obveza Pružatelja. Čak i ako jamstveni list nije priložen ,ili ako ne sadrži sve podatke ili uvjete jamstva, isto ne utječe na pravo kupca na ostvarivanje prava iz jamstva. Ostvarivanje jamstva moguće je samo za „skrivene nedostatke“ koji nisu posljedica utjecaja kupca. Jamstvo se ne može ostvarivati u slučaju:

  • mehaničkih oštećenja;
  • habanja koje je posljedica upotrebe;
  • oštećenja i grešaka na predmetu koji su uzrokovani nepravilnom, nemarnom i neprimjerenom uporabom.

Sukladno važećem zakonu, jamstveni rok počinje teći od dana kada je roba isporučena kupcu. Ako Pružatelj u roku od 45 dana od dana kada je zaprimio zahtjev za uklanjanje nedostataka, nedostatke ne ukloni, kupcu mora predmet zamijeniti istim, novim i besprijekornim proizvodom.

Obrazac zahtjeva za jamstvom možete pronaći ovdje.

ELEKTRIČNA I ELEKTRONSKA OPREMA

Kad naručujete elektroničku i električnu opremu na www.guavashop.hr, a adresa za dostavu nalazi se u europskoj zemlji izvan Slovenije, imajte na umu da se mogu primijeniti lokalni propisi o zbrinjavanju i recikliranju elektroničke i električne opreme.

Sva elektronička i električna oprema (EEE) koja se stavlja na tržište u Europi mora biti označena ovim simbolom kako bi se pokazalo da su oni obuhvaćeni direktivom WEEE, koja proizvođačima EEE nameće niz obaveza, uključujući obveze u svezi s financiranjem primjene povratne obrade i recikliranja opreme do kraja životnog vijeka opreme (WEEE):

Ako želite odložiti rabljenu električnu ili elektroničku opremu, imajte na umu da to ne možete odlagati u uobičajeni kućni otpad. Staru električnu ili elektroničku opremu možete odlagati u vašim lokalnim odlagalištima ili centrima za reciklažu. Za više informacija izravno kontaktirajte i vašu lokalnu upravu.

Ako reciklirate uređaj poput računala, mobilnog telefona, fotoaparata ili drugog elektroničkog uređaja, trebali biste izbrisati sve osobne ili povjerljive podatke. Obavezno izbrišite i sve osobne ili povjerljive podatke na bilo kojem uređaju za pohranu, poput memorije ili SIM kartice. LienoShop neće biti odgovoran za nikakve podatke na vašem uređaju.

RASPOLOŽIVOST INFORMACIJA

Pružatelj se obvezuje da će kupcu uvijek pružiti sljedeće podatke (sažetak zakonodavstva):

  • identitet poduzeća (naziv poduzeća i sjedište, matični broj, porezni broj);
  • kontaktne informacije koje korisniku omogućuju brzu i učinkovitu komunikaciju (elektronička pošta, telefon);
  • bitne karakteristike robe ili usluga (uključujući usluge i jamstva nakon prodaje);
  • konačna maloprodajna cijena s uključenim porezom ili način izračuna cijene ako zbog prirode proizvoda ili usluge postoje nejasnoće u izračunu;
  • dostupnost proizvoda (bilo koji proizvod ili usluga ponuđena na web stranici trebaju biti dostupni u razumnom roku);
  • uvjete dostave proizvoda ili izvedbe usluge (način, mjesto i vrijeme dostave);
  • Uvjeti plaćanja;
  • sve cijene moraju biti nedvosmisleno određene, jasno pokazujući da li cijena već uključuje troškove dostave i PDV;
  • obavijesti o bilo kakvim dodatnim troškovima koji mogu nastati kao rezultat dostave ili drugih postupaka;
  • način plaćanja i dostave;
  • rok važenja ponude;
  • rok za odustanak i svi uvjeti za odustanak od ugovora (za detaljnije informacije o tome kada Kupac ima pravo na odustanak, a i kako se odvija postupak odustanka, vidi važeće zakonodavstvo);
  • jasno opisana mogućnost odustanka od ugovora sa svim potrebnim kontaktima koji omogućuju pokretanje i uređivanje postupka žalbe;
  • jasno opisana mogućnost ostvarivanja prava zbog stvarne greške;
  • uvjeti za ostvarivanje jamstva (vrsta proizvoda, postupak).

Pružatelj se trudi da na web stranici osigura sve relevantne informacije za kupca. Unatoč tome može doći do tehničke greške ili greške koja je posljedica radnji čovjeka za koju Pružatelj ne preuzima odgovornost.

ZAŠTITA VAŠIH OSOBNIH PODATAKA

Pružatelj će vaše osobne podatke zaštititi najvišim sigurnosnim standardima i u skladu sa cjelokupnim važećim nacionalnim zakonodavstvom i EU zakonodavstvom (primjerice GDPR). Pružatelj će osobne podatke kupca koristiti za upoznavanje kupca s ponudom, za popunjavanje narudžbe, za slanje računa, za slanje informativnog materijala i druge potrebne poslovne komunikacije s kupcem (primjerice E-novosti). Osobni se podaci na nikoji način neće slati neovlaštenim i trećim osobama, osim povjerenja vrijednim poslovnim partnerima s kojima Pružatelj ima prethodni pisani ugovor o obradi i zaštiti osobnih podataka. Primjerice, Pružatelj može osobne podatke poslati onda kada ocijeni da je to u vašem najvećem interesu, na primjer kada uređuje predmete reklamacije ili u svezi s dostavom. Za zaštitu osobnih podataka Kupac je i sam odgovoran, i to na način da pažljivo odabere korisničko ime i lozinku i da primjereno zaštiti svoje računalo prikladnom programskom (antivirusnom) opremom.

Osobni podaci obrađuju se u skladu s ovdje navedenim Politikom privatnosti.

ZAŠTITA AUTORSKIH PRAVA

Poduzeće NextLevel, d.o.o. upravlja internetskom prodavaonicom Guavashop web i vlasnik je svih sadržaja (tekstova, opisa, slika, video zapisa, strukture web stranica itd.) na web stranici www.guavashop.hr. Pružatelj izrijekom zabranjuje upotrebu, kopiranje i reprodukciju cjelokupnog sadržaja objavljenog na web stranici, i to u skladu s važećim pravom na području autorskih i srodnih prava, a na temelju drugih direktiva i pravilnika o autorskim pravima izrijekom zabranjuje uporabu, kopiranje i reproduciranje svih sadržaja koji su objavljeni na web stranici. Poduzeće NextLevel, d.o.o. će na odgovarajući način kazneno goniti svako dupliciranje slika, tekstova, videozapisa, logotipa i drugih dupliciranih sadržaja.

KOMUNIKACIJA S KUPCIMA

Pružatelj će s korisnikom stupiti u kontakt putem sredstava daljinske komunikacije samo u slučaju ako se Kupac tome izrijekom ne protivi i ako ne zahtijeva raskid. Sve elektroničke poruke (SMS, e-mail itd.) bit će jasno i nedvosmisleno označene kao promotivne, a pri tom će pošiljatelj biti jasno vidljiv. Sve promotivne poruke, kampanje, popusti i marketinški sadržaj bit će jasno istaknuti kao takvi. Korisnik ima pravo otkazati u svakom trenutku odjaviti primanje reklamnih poruka, a Pružatelj mu mora jasno predstaviti način odjavljivanja. Kupčev zahtjev za odjavu Pružatelj će, kao upravitelj osobnih podataka, bezuvjetno poštivati i urediti odjavljivanje od primanja reklamnih poruka.

Više informacija o upravljanju i brisanju osobnih podataka možete pronaći u o naše strane prihvaćenoj Politici privatnosti.

KOMENTARI, POHVALE, KRITIKE

Određene podstranice na www.guavashop.hr korisnicima omogućuju da komentiraju proizvode i usluge. Ova funkcija na web mjestu pruža bolji pregled nad stvarnim iskustvima i pomaže u stvaranju povezane zajednice korisnika. Svaki predani komentar pregledava upravitelj web mjesta prije njegove konačne objave kako bi se osiguralo da komentari ni na koji način nisu uvredljivi, da ne sadrže klevete, da ne sadrže pogrešne ili lažne izjave. Upravitelj može odlučiti da ne objavljuje komentare za koje smatra da nisu korisni za stvaranje bolje zajednice korisnika. Kada korisnik pošalje komentar na web mjesto, on u potpunosti prihvaća Opće uvjete i odredbe te Pružatelju daje privolu za objavljivanje komentara na web stranici i svim ostalim komunikacijskim ili marketinškim kanalima, bez obzira na svrhu korištenja takvih kanala (e-pošta, SMS, Facebook oglasi, reklame na Google-u itd.) od strane Pružatelja. Predajom i dostavom komentara autor potvrđuje istinitost i vjerodostojnost navoda i osigurava da je vlasnik materijalnih i autorskih prava za napisane komentare.

ŽALBE I SPOROVI

Kvalitetnom uslugom i poštivanjem poštene poslovne prakse koje su u skladu sa slovenskim zakonodavstvom, nastojimo izbjeći žalbe i sporove ili pak umanjiti njihov broj. Cjelokupno poslovanje i funkcioniranje internetske trgovine Pružatelja usluga temelje se na važećem zakonodavstvu o zaštiti potrošača. Propisi Republike Slovenije uređuju pravne odnose između korisnika internetske trgovine (Kupaca) i Pružatelja usluga (upravitelja web stranice). Ako sporovi nastanu, želimo da se oni riješe sporazumno, a ako to nije moguće, za rješavanje sporova između kupca i Pružatelja nadležan je sud u Ljubljani..

U skladu sa zakonskim normama, niti jedno tijelo koje bi provodilo izvansudsko rješavanje sporova između kupca i Pružatelja usluga, Pružatelj neće priznati kao nadležno za rješavanje potrošačkih sporova koje bi potrošači mogli pokrenuti u skladu s važećim zakonodavstvom o izvansudskom rješavanju potrošačkih sporova.

  1. veljače 2016. godine Europska je komisija predstavila novu platformu koja potrošačima i trgovcima pomaže u izvansudskom rješavanju sporova u svezi s kupovanjem putem interneta. Platforma za internetsko rješavanje sporova je jedinstvena ulazna točka koja potrošačima i trgovcima u EU-u omogućuje rješavanje sporova u domaćim i prekograničnim kupovanjima putem interneta. Preko nje se sporovi dostavljaju nadležnim nacionalnim tijelima za alternativno rješavanje sporova koji su povezani s platformom , a koja odabiru države članice u skladu s kriterijima kvalitete i koje su prijavile Komisiji. Pravni temelj za uspostavljanje platforme za internetsko rješavanje sporova je Uredba o internetskom rješavanju potrošačkih sporova (Uredba (EU) br. 524/2013 Europskog parlamenta i Vijeća) u kojoj su opisane glavne funkcije platforme i tijek rješavanja sporova koji su podneseni putem platforme.

Platformu za izvansudsko internetsko rješavanje možete pronaći na internetskoj stranici

https://ec.europa.eu/consumers/odr/main.

Više informacija o platformi za izvansudsko internetsko rješavanje sporova možete pronaći na internetskoj stranici

https://europa.eu/rapid/press-release_IP-16-297_hr.htm

Kontakt : E-mail: [email protected]